۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۹۲۷۸۷
با قرار گرفتن باتری‌های غیر قابل تعویض در گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها، پاوربانک‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. مردم در ابتدا از پاوربانک‌های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کردند و بعد به مدل‌های ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آوردند. حال فردی یک پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی ساخته است.
کد خبر: ۸۴۲۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، یک اینفلوئنسر چینی به تازگی ویدئویی در Weibo و یوتیوب منتشر کرده و بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را به نمایش گذاشته است. این فرد که در ابتدای ویدئوی خود می‌گوید از نداشتن یک پاوربانک با ظرفیت بالا خسته شده، راه‌حل جالبی برای این مشکل پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که او برای ساخت این پاوربانک یک پک باتری بسیار بزرگ خریداری کرده و روی آن را با رنگ نقره‌ای پوشانده تا شباهت آن با پاوربانک‌های معمول را افزایش دهد.

 مرد چینی بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را ساخت؛ آسودگی با 27 میلیون میلی‌آمپر ساعت

 در گام بعدی وی تنها یک پورت شارژ ورودی و 60 پورت شارژ خروجی با امکان پشتیبانی از ولتاژ تا 220 ولت را روی پاوربانک غول‌آسای خود نصب کرده است. او می‌گوید که اختراع جدیدش می‌تواند تا 20 دستگاه همچون گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت را به طور همزمان شارژ کند.

 مرد چینی بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را ساخت؛ آسودگی با 27 میلیون میلی‌آمپر ساعت

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پاوربانک این مرد چینی می‌تواند نیروی کافی برای کار کردن تلویزیون، ماشین لباسشویی و غذاپز برقی را نیز فراهم آورد. البته در نظر داشته باشید که ساخت این پاوربانک بزرگ، یکی از مهم‌ترین دلایل خرید پاوربانک یعنی قابل حمل بودن آن را به سخره گرفته، اما قطعاً در زمان قطعی برق به کمک شما خواهد آمد./شهرسخت افزار

برچسب ها: پاور بانک چین اختراع
ارسال نظر
آخرین اخبار